Sunday, January 13, 2013

Papusi din ... carpa :) / Cloth dolls



Pana la urma am zis ca trebuie sa postez si cateva papusele din ... carpa. :)  (Am un fix din copilarie. Eu am iubit foarte mult o maimutica din carpa. Cand am mai crescut am primit de Mos Nicolae o carticica de croitorie pentru copii si una cu croitorie pentru papusi - subtirele, dar mi-au rapas lipite de suflet.)
Zic din... carpa deoarece, de fapt, sunt din bumbac nou, metraj de la mercerie, nu chiar... carpe.
Prima papusa este un iepuras nazdravan, iar a doua este o fetita-spiridus, care a venit in vacanta pe la noi dupa ce a terminat de lucru in atelierul Mosului. Apoi se intoarce la lucru pentru ca o asteapta multa treaba pana la urmatorul Craciun. :)
Rochita este din material usor plusat, dar botoseii, manusile si fularul sunt tricotate pe ace. Iepurasul are circa 42 cm inaltime, iar fetita-spiridus are cam 39 cm inaltime fara caciulita.
Papusile astea sunt moi si placute la atingere. Se pot spala in masina de spalat :D si sunt foarte bune pentru bebi. Accesoriile sunt cusute pentru a evita orice pericol.

0 comentarii:

Post a Comment